چرخ شکم AB Craver مدل WELLSETUP

افزودن به علاقه مندی
برند:
دسته: تناسب اندام

کد محصول:

1691

440000 تومان

تومان

توضیحات کالا:

کشور سازنده:تایوان

چرخ شکم که از یک غلطک کوچک و یک میله نگهدارنده تشکیل شده است و تنوع حرکت در چرخ شکم بالاست. اصلی ترین حرکت در آن این است که زانوها را روی زمین قرار می دهید و سپس غلطک را به جلو و عقب می رانید. به طوری که عضلات شکم تان فشار و کشش را به خوبی حس کند.

در این بسته یک زیر انداز نرم قرار داده شده است که زانوها را روی آن بگذارید تا بی جهت به آن ها فشار وارد نشود. گرچه حرفه ای ها اصلا زانو را روی زمین نمیگذارند و از پنجه های پا استفاده می کنند. در ابتدا استفاده از این وسیله کمی به تمرین احتیاج دارد تا شیوه استفاده از آن را یاد بگیرید و همین آن را سرگرم کننده و لذت بخش می کند.

احتیاجی به بیان نیست که بگوییم تأثیر اصلی این وسیله بر روی عضلات میان تنه یعنی شکم و عضلات کور است اما بر روی عضلات کمر و بازو نیز تأثیرگذار است. پس برای درمان کمر دردهای خود نیز می توانید تا حدودی روی این ابزار حساب کنید همچنین اینکه در حین استفاده از این ابزار فشار کمتری نسبت به استفاده از دستگاه حس می کنید. اگر می خواهید شکم خود را آب کنید یا سیکس پک زیبایی بسازید این ابزار به تمرینات شما تنوعی می بخشد و حال و هوایتان را عوض می کند.

محصولات مرتبط

انواع میله هالتر

تناسب اندام

دسته دمبل

تناسب اندام

صفحه هالتر تمام لاستیک

تناسب اندام

img
%

تراتیوپ آبی MEGA SPORT

تناسب اندام

تومان

img
%

تراتیوپ نقره ای THERA-BAND

تناسب اندام

تومان

صفحه هالتر دور لاستیک

تناسب اندام

کش پاور باند

تراباند

img
%

کش قرقره ای تن زیب

تناسب اندام

تومان

 
طراحی و پیاده سازی: راد وب